blog post cover
blog post cover
blog post cover

1. Zvýšenie konverzných pomerov:

  • Áno, redizajn môže priniesť nárast konverzií, ale len ak je stránka spravená správne. Ak je to len pekný dizajn bez funkčnosti a stratégie, nečakajte zázraky.

  • Prípad "Fashion House": 20% nárast konverzií znie skvele, ale aký bol ich konverzný pomer pred redizajnom? 1%? 5%? Bez kontextu je toto číslo len marketingový ťah.

2. Zlepšenie SEO:

  • SEO optimalizácia je dôležitá, ale redizajn nie je automatická vstupenka do top pozícií vo vyhľadávaní. Je to beh na dlhú trať a vyžaduje si neustálu prácu.

  • Prípad "Cestuj s nami": 30% nárast organickej návštevnosti je super, ale aké kľúčové slová sledujeme? Aké boli ich pozície pred redizajnom? Aké faktory okrem redizajnu ovplyvnili nárast?

3. Posilnenie značky:

  • Moderná stránka môže posilniť vnímanie značky, ale len ak je v súlade s celkovou identitou a stratégiou značky. Inak je to len pekný obal bez obsahu.

  • Prípad "Green Tech": Je skvelé, že si startup vybudoval imidž lídra, ale aké boli ich marketingové aktivity okrem redizajnu? Aké boli očakávania investorov?

4. Zlepšenie užívateľského komfortu:

  • Responzívny dizajn a intuitívna navigácia sú samozrejmosťou, ale nie každý redizajn ich splní. Uistite sa, že dizajnér chápe potreby vašich užívateľov.

  • Prípad "U mamy": 50% nárast online objednávok je úžasný, ale aká bola ich online stratégia pred redizajnom? Aké boli možnosti platby a dopravy?

5. Zvýšenie konkurencieschopnosti:

  • Moderná stránka je dôležitá, ale nie je to jediný faktor, ktorý ovplyvňuje konkurencieschopnosť. Dôležitý je aj produkt, cena, marketing a zákaznícky servis.

  • Prípad "Fit & Fun": Predbehnúť konkurenciu vďaka redizajnu znie lákavo, ale aké boli ich marketingové aktivity? Aké boli ceny a ponuka konkurencie?

Záver:

Redizajn môže priniesť benefity, ale nie je to zázračný liek na všetky problémy. Pred investovaním do redizajnu si ujasnite svoje ciele a očakávania a vyberte si skúseného dizajnéra, ktorý vám pomôže ich dosiahnuť.

Dôležité:

  • Nenechajte sa zlákať marketingovými rečami a sľubmi. Vyžadujte si dáta a výsledky.

  • Investujte do kvalitného obsahu, marketingu a SEO stratégie.


Zdroje:

Bonus:

  • Nebojte sa požiadať o referencie a pozrieť si portfólio dizajnéra.

  • Požiadajte o podrobný návrh redizajnu s jasne definovanými cieľmi a očakávanými výsledkami.

  • Stanovte si realistický rozpočet a harmonogram redizajnu.

Pamätajte: Redizajn je len jedným z krokov k úspešnej webovej stránke. Dôležitá je aj vaša aktivita a snaha o neustále zlepšovanie.

branding, konverzie, webdizajn, online identita

branding, konverzie, webdizajn, online identita

Adam Kundrat

Autor

Innovation Graphic Designer @ Erste Digital | Pomáham značkám vynikať vďaka unikátnej identite a silnej väzbe so zákazníkom

Týždenne tu posielam zaujímavé materiály a tajomstvá 😏

Týždenne tu posielam zaujímavé materiály a tajomstvá 😏

Zabezpečíme, aby
vaša firma zažiarila

Dohodnite si termín a zistite, ako môže perspektívny dizajn pomôcť pozdvihnúť návrhy vašej spoločnosti na vyššiu úroveň.

  • Webový dizajn

  • Branding

  • Dizajn výrobku

  • SEO

  • Digitálny marketing

Zabezpečíme, aby
vaša firma zažiarila

Dohodnite si termín a zistite, ako môže perspektívny dizajn pomôcť pozdvihnúť návrhy vašej spoločnosti na vyššiu úroveň.

  • Webový dizajn

  • Branding

  • Dizajn výrobku

  • SEO

  • Digitálny marketing

Zabezpečíme, aby
vaša firma zažiarila

Dohodnite si termín a zistite, ako môže perspektívny dizajn pomôcť pozdvihnúť návrhy vašej spoločnosti na vyššiu úroveň.

  • Webový dizajn

  • Branding

  • Dizajn výrobku

  • SEO

  • Digitálny marketing

Zabezpečíme, aby
vaša firma zažiarila

Dohodnite si termín a zistite, ako môže perspektívny dizajn pomôcť pozdvihnúť návrhy vašej spoločnosti na vyššiu úroveň.

  • Webový dizajn

  • Branding

  • Dizajn výrobku

  • SEO

  • Digitálny marketing